Biznesa un investīciju konsultācijau vietne guvix.eu
Projekta apraksts:
GUVIX Consulting & Solutions ir uzņēmums, kas apvieno Latvijas un Francijas tirgus, sniedzot biznesa attīstības, investīciju un nekustamo īpašumu konsultācijas. Mērķis bija izveidot uzticamu, starptautiskā līmenī profesionālu mājaslapu ar skaidru struktūru, kas palīdz privātpersonām, uzņēmējiem un investoriem viegli atrast sev piemērotu pakalpojumu un sazināties ar uzņēmuma komandu. Vietnei bija jāatspoguļo GUVIX Consulting & Solutions ekspertīze darbā ar Latvijas un Francijas uzņēmumiem un privātpersonām, jānodrošina daudzvalodu atbalsts un personalizēts saturs un navigācija atbilstoši lietotāja tipam un valodai.
GUVIX Consulting & Solutions
Biznesa pakalpojumu sniedzēji
2025
Ko vajadzēja atrisināt:
GUVIX vajadzēja mūsdienīgu, uzticamības pilnu mājaslapu, kas kalpotu kā galvenais zīmola komunikācijas kanāls starp Francijas un Latvijas tirgiem, apvienojot biznesa konsultāciju, investīciju un nekustamo īpašumu jomas. Vietnei bija jāspēj vienlīdz labi uzrunāt gan Latvijas uzņēmējus, kas vēlas paplašināties Francijas tirgū, gan Francijas investorus, kas interesējas par iespējām Latvijā.
Galvenie izaicinājumi bija:
Daudzvalodu struktūra (LV / FR) – izveidot loģisku un lietotājam draudzīgu valodu pārslēgšanu, kas vienlaikus saglabā saturisko atbilstību katrā tirgū.
Pozicionēšana starp valstīm – atrast līdzsvaru starp biznesa konsultanta tēlu un stratēģiskā partnera reputāciju, kas darbojas abos tirgos.
Personalizēta lietotāja pieredze – nodrošināt, lai vietnes sākuma ceļš un saturs būtu pielāgots trīs galvenajām auditorijām:
- privātpersonām, kas meklē īpašumus vai pārcelšanos uz Franciju vai Latviju,
- maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt darbību,
- investoriem, kas interesējas par projektu vai īpašumu ieguldījumiem.
- Uzticamības signāli – pierādīt GUVIX kompetenci ar reāliem projektiem, partneru logotipiem, klientu citātiem un redzamiem rezultātiem.
Konversiju rīki – integrēt kontaktformas, aicinājumu uz darbību un skaidru soli-pa-solim ceļvedi, kas palīdz lietotājam ātri nonākt līdz saziņai ar GUVIX komandu.
Dizaina vienotība un profesionāls tonis – panākt, lai vietne vizuāli atspoguļo starptautisku, uzticamu un pieredzējušu zīmolu ar minimālistisku, strukturētu dizainu.
Kā to atrisinājām:
Mēs sākām ar detalizētu mērķauditorijas un konkurentu analīzi. No tās izrietēja nepieciešamība pēc skaidras struktūras, personalizēta lietotāja ceļa un profesionāla vizuālā tēla, kas uzreiz rada uzticību. Rezultātā tika izstrādāta stratēģiski strukturēta, daudzvalodu vietne ar pārdomātu UX un mūsdienīgu, minimālistisku dizainu, kas palīdz GUVIX pozicionēt sevi kā uzticamu partneri biznesa un investīciju jomā starp Latviju un Franciju.
Galvenie risinājumi:
Segmentēta ieiešana vietnē – lietotāji var izvēlēties savu tipu (“Privātpersona”, “Uzņēmums”, “Investors”), saņemot pielāgotu saturu un aicinājumus uz darbību.
Daudzvalodu atbalsts (LV / FR) – izveidota vienkārša un intuitīva valodas pārslēgšana ar lokalizētu saturu, nevis tiešu tulkojumu.
Pozicionēšana un uzticamība – izstrādāti satura un dizaina bloki, kas demonstrē GUVIX ekspertīzi, izmantojot metriku un klientu citātus.
Kontaktformas – integrētas iespējas ātri pieteikt konsultāciju vai aizpildīt saziņas formu
Mūsdienīgs, viegli uztverams dizains – balstīts uz tīru tipogrāfiju, struktūru un vizuālo hierarhiju, kas palīdz orientēties arī lielam satura apjomam.
Responsīva un viegli uzturama struktūra – vietne pilnībā pielāgota mobilajām ierīcēm, ar CMS risinājumu, kas ļauj GUVIX komandai patstāvīgi atjaunot saturu un publicēt jaunumus.
Rezultātā guvix.eu skaidri prezentē uzņēmuma pieredzi, pakalpojumus un uzticamību, kā arī palīdz lietotājiem ātri atrast sev nepieciešamo informāciju neatkarīgi no klienta profila un valodas.